Op de helft! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Roxy Moerenhout - WaarBenJij.nu Op de helft! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Roxy Moerenhout - WaarBenJij.nu

Op de helft!

Blijf op de hoogte en volg Roxy

01 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Maand 3 is alweer voorbij en ben ik net iets te laat met mijn verhaaltje maar goed beter laat dan nooit! Ik zit nu zo ongeveer op de helft en de meeste bezoekjes zijn dan ook geweest. De maand Augustus begon met Corne en Frank waarmee ik echt bij het lekkerste Indiase restaurant ooit heb gegeten en er geen idee van heb wat ik op heb maar wat was het lekker. Samen ook nog wat cultuur gesnoven en zo heb ik dan ook eindelijk de diamanten van de koningin gezien. Ook voor het eerst “bubble tea” gedronken, echt apart.. En niet echt voor herhaling vatbaar. Het was super leuk dat jullie zijn langsgekomen en als bedankje ligt er een kleinigheidje klaar bij mama en papa thuis maar voor jullie nu eerst nog “have fun in China”. Die maandag erna kreeg ik plots een berichtje van me zus dat ze had besloten om nog even snel langs te komen, de volgende avond! Dus heb ik woensdag middag lekker vrij genomen en zijn we heerlijk gaan chillen in Hyde Park, had ik haar eindelijk weer eventjes gezien!! Het weekend erop kwam er gewoon “niemand langs” maar dan verzin ik zelf wel wat en ga ik gewoon een weekendje bij Julia slapen. Vrijdag avond begon met heerlijk eten en borrelen bij Julia thuis, met de Rocket power club van de NHTV. Zaterdag gezellig een dagje met Julia naar Brighton geweest, een strandplaatje met meer toeristen dan Engelsen. Wij hadden het geluk dat we zowat de laatste zonnige dag van het jaar hadden uitgekozen. Helaas niet in onze bikini op het strand maar wel voor het eerst echt verkleurd!! De volgende dag kwam het alweer met bakken uit de hemel en even dachten Julia en ik dat we voor de rest van de dag opgesloten zaten in huis.. Deze maand ben ik dan ook eindelijk met hockeyen begonnen, echt leuk om weer lekker bezig te zijn en ook super leuke meiden in het team. Sinds gisteren woon ik ook bij een van de meiden in huis, dicht bij Queens park. Jaja ik ben weer verhuisd, Angel was super leuk maar helaas was mijn kamertje redelijk duur en voor een hele leuke prijs kan ik nu bij een teamgenootje wonen voor de andere helft van mijn stage periode. Ben benieuwd, ik heb er nu ook twee huisdieren bij. Het weekend van 15 Augustus kwamen Sonny en bob gezellig langs en hebben we samen de wedstrijd Westham United – Tottenham Hotspur gekeken. Wat was het een slechte wedstrijd, met de slechtst genomen penalty die ik ook heb gezien maar wel met het liedje “bubbles” en de heerlijk fanatieke supporters om me heen was dat voetbal gevoel er helemaal. De kerel die dacht dat het leuk was om over het voetbal veld heen te rennen van de ene naar de andere corner vlag, was hilarisch en voor goed vermaak. Helemaal toen hij ook nog besloot om de bal die klaar lag voor een vrije trap, weg te schieten. Het gevoel en de sfeer die bij de club hangt is onbeschrijfelijk en het is helemaal vet om te zien dat er een stadion midden in een woonwijk ligt. Dat het na en voor de wedstrijd zo druk op straat is met supporters dat je alleen dan al je ogen uitkijkt is echt bijzonder. Ja misschien komt er nog wel een keertje een voetbal wedstrijdje voorbij.. Of course ook Bob zijn verjaardag gevierd met tequila en een gezellige avond in Old Street. Helaas moesten ze die avond alweer naar huis toe maar vanaf toen was het ook nog maar een paar dagen aftellen voordat ik naar NL ging vliegen. Als “verassing” voor mijn team was ik er gezellig bij op teamweekend, wat was het vet om verkleed als wolf door het bos te rennen, met het autootje over de dijken te scheuren en omdat mijn team toen toch al wist dat ik de “wolf” was nog even iedereen te laten schrikken in de boot om dan vervolgens eindelijk iedereen te knuffelen!! Wat was het een leuk weekend op de boot en wat hebben we veel gezeild -;) Ik kijk ernaar uit om weer lekker met jullie op het veld te staan, nog 3 maandjes wachten en dan hoop ik de laatste wedstrijd jullie naar de overwinning te schreeuwen!! Bedankt voor dit te gekke weekend!!
En dan zitten we alweer in September, afgelopen weekend stond er een sportdagje bij de hockeyclub op de planning en ben ik over verhuisd. Verder geen bezoekjes op de planning staan maar wie weet vliegen we nog een keertje naar Schotland! Verder zijn natuurlijk mijn mama en zus jarig, ik zou ze ook moeten verassen maar beetje opvallend als ik dat nu meteen ga doen dus dat komt dan een andere keertje wel! Genoeg jaren en tijd te gaan om jullie nog een keertje een verassing terug te geven. Helaas dus geen kroegentocht voor mij maar ik ga hoe dan ook jullie verjaardagen gezellig hier vieren! Voor diegene die wel gezellig mee doen met de kroegentocht, have fun en drink er vooral eentje op mij! Ga ik hier ook doen (of in Schotland want misschien gaan we dan al wel!) Take care and talk to you next month! X

  • 09 September 2014 - 17:47

    Frank En Corné :

    Hee Roxy... Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij ons cadeautjes gaat geven, want als het leuke zijn dan komen we misschien nog wel een keer langs! Pas maar op.
    Wij zijn net in Shanghai aangekomen vandaag en wat een wereldstad is dit. Net als Hong Kong erg indrukwekkend! Geniet jij nog maar van Londen en van alle dingen die in de planning staan.
    Wij gaan onze laatste paar dagen in, zondag hoor je wel wat we van je kleinigheidjes vinden. Dan zijn we voor het eerst in jaren op de verjaardag van jullie mam....,

    Have fun,
    Kus
    Corné
    En Frank natuurlijk

  • 09 Oktober 2014 - 21:19

    Monique:

    Heej Rox, wat leuk om al je ervaringen te lezen.

    Tot zo,
    Liefs, Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxy

Actief sinds 24 Juni 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 2543

Voorgaande reizen:

29 Mei 2014 - 12 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: