Daar ben ik weer!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Roxy Moerenhout - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Roxy Moerenhout - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer!!

Blijf op de hoogte en volg Roxy

31 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ja hier is ze weer.. Dit keer is het echt kort maar krachtig want ik was natuurlijk weer bijna vergeten een verhaaltje te typen. Dan toch maar even snel want over een paar uur staat mijn Augustus bezoek alweer voor de deur!!

Mijn eerste bezoekje van de maand Juli stond op de planning en dat was mijn mama. Ik keek er naar uit, even niet op kantoor en even lekker Nederlands, kan soms zo fijn zijn.
Erg gezellig weekend gehad! Alleen zelfs met haar snurkbeugel in gaat ze nog steeds hard te keer nachts, respect voor mijn vader, hoewel die er soms ook wel wat van kan hoor.. Ik ben dan ook eindelijk in de London Eye geweest, het was leuk en we hebben een leuke foto maar eigenlijk mis je niks als je er niet in gaat! Haha oepss.. We kunnen in ieder geval wel zeggen dat we er in geweest zijn. Wel een erg mooi uitzicht net als vorige maand in the Shark. Samen met me moeder zittend op een boot waar mijn we dachten even uit te rusten maar waar een te uber blije man alleen maar kinderlijke feitjes over Londen aan het schreeuwen was. Sommige hebben wel geleerd wat de echte London bridge is, dat is namelijk de lelijke betonnen brug, de mooie bekende bridge heet tower bridge! Ja bijna iedereen in die boot wees de verkeerde kant op.. gemiddelde leeftijd was dan ook wel 14 misschien.. Maar wat hebben we gelachen en savonds lekker bij Jamie Oliver gegeten!

Elleke en Sanne zijn ook nog langsgekomen, het weekend erop! Wat een gekke wijven, samen kijkend naar de wissel van de wacht maar ondertussen konden we ons alleen maar afvragen of het nu eigenlijk al echt begonnen was.. De gekke toeristen die met ipad , videocamera’s of selfies alles vast aan het leggen waren terwijl wij alleen maar aan het park konden denken, queenspark, lekker zitten en chillen in de zon. Ja.. Duurde dus ook niet lang voordat we daar beland waren. Heerlijk weer en leuke mensen wat een top combinatie. Ook hebben we het bekende hyde park bewandeld en hebben we de dag afgesloten in Campden town, een echte hippe, jonge en alternatieve buurt in Londen. Echt aanrader voor als je naar Londen gaat. Leuke markten, lekker eten en gezellig terrasjes. Ja meiden nogmaals bedankt voor dit leuke weekendje! Last but not least, Jennifer en Noortje, joehoeee eindelijk lekker knuffelen. Er stonden leuke dingen op de planning en het beloofde een mooi weekend te worden, samen met Julia hebben we Bath ontdekt en hebben we een heerlijk wellness middagje op een dakterras met zwembad gehad. Hier ben ik dus ook voor het eerst verkleurd, want woow wat ben ik wit voor mijn doen.. Verder ook goed de toerist uitgehangen in de bekende rode cabrio bussen in het mooie Bath. Het enige wat ze niet zo goed kunnen is haren knippen en ik ben dan ook redelijk verknipt.. Gelukkig zit ik hier en heb ik even de tijd om het weer te laten aangroeien, des te betere reden om een keertje over te vliegen want die kappers hier die kunnen nog wel het een en ander leren, of niet Noor? Noor en Jenn thanks voor jullie super gezellig weekendje, ik kijk nu al uit naar de volgende keer hihi of gaan we niet meer naar het concert Jenn? Nu je dan toch je terug vlucht geretourneerd krijgt na 3,5 uur vertraging..

In augustus word het ook nog aardig druk, ik ga ook weer beginnen met hockeyen, wat mis ik dat zeg. Hardlopen en die shuttles beginnen toch aardig saai te worden, maandag mag ik weer!! Corne en Frank komen gezellig langs en er staat al een heel bijzonder etentje op de planning. Bob en Sonny vliegen ook nog langs en we gaan proberen naar een leuke voetbal wedstrijd te gaan. Als ik in het hockeyteam terecht ga komen hier in Londen dan zal ik met hun op teamweekend gaan, spannend! Ik geloof dat de planning is om naar Bath te gaan, een soort toernooi. Ik heb er zin in. Vooral de weekenden zijn tot nu toe erg leuk. Met de Dutchies hier staat er ook nog een leuk weekendje strand op de planning, hopelijk blijft het weer lekker en kunnen we onze bikini’s ook nog uit de kast halen.

Een extra kusje voor me zusje en ik zie je hopelijk snel want wie weet gaat ook Kady nog langskomen in Augustus. Voor alle Solar mensen have funnnnn!! Next year I will be there again.

Adios amigos en tot de volgende maand!!

  • 01 Augustus 2014 - 10:18

    Frank En Corné :

    Wow, wat een drukprogramma heb jij zeg, alle weekenden volgeplakt. Voel me bijna schuldig dat wij je ook een weekend de rust komen verstoren

  • 01 Augustus 2014 - 10:46

    Frank En Corné :

    Vreemd, mijn halve tekst mist... dus even afmaken.
    Fijn om te zien dat je zoveel aanloopt hebt, want dat zorgt er toch voor dat je minder kunt piekeren en denken over alles wat er hier in Nederland gebeurd! Dont worry, dat haal je straks allemaal wel weer in. Fijn om je vanavond weer te zien, gaan er weer een top weekend van maken!!! maar je moet natuurlijk zelf ook wel een beetje de tourist uithangen, of ben je al helemaal British ? ;)
    tot vanavond!
    Corné

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxy

Actief sinds 24 Juni 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 2541

Voorgaande reizen:

29 Mei 2014 - 12 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: